Seminář: Archetypy ženství, šamanská meditace na uzdravení ženství

15.04.2019

Nabízíme Vám prožitkový seminář na poznání Vašeho ženství.

Většina žen má v dnešní době bohužel problém se svoji ženskou energií.
Žena, která nemá tuto energii v rovnováze, má různé problémy, nemůže se u ní naplno projevovat láska, sebeláska, sebedůvěra, přitažlivost, něha, ale také třeba mateřství. Může mít problémy např. ve vztazích s muži, s rodiči, se svými dětmi. Dále může často zažívat ponižování, neúctu a nepochopení od cizích lidí, ale hlavně od svých blízkých. Nedostává se jí úcta a docenění. Je často unavená, vyčerpaná, zažívá změny nálad, či uzavírání do sebe. Žena, která má problémy se svým ženstvím se často potýká s nerovnováhou v sexu, má problémy s menstruací, s PMS, s "přechodem". Tyto ženy často onemocní, aby se na své ženství mohly více zaměřit.
Tento prožitkový seminář je pouze pro ženy, pro ženy, které cítí, že je toto téma oslovuje, že by se chtěly o tomto tématu více dozvědět a se svým ženstvím více pracovat.
Na tomto semináři se dozvíte o ženských archetypech, poznáte jak na tom jsou vaše vnitřní ženy a propojíte se s třemi nejdůležitějšími z nich. Pomocí automatické kresby odhalíte, jak na tom Vaše vnitřní ženy jsou a hned na semináři uvidíte, jaký pokrok jste udělaly. Po semináři Vám jako jeden bonus nabízíme bezplatné poradenství v následných vašich kresbách. Další bonus od nás je osobní dárek, pro každou z Vás.
Jako největší bonus tohoto semináře pro Vás máme velkou meditaci na uzdravení Vašeho ženství. Náš velmi dobrý kamarád, peruánský šaman, pro nás udělal vyjímku. Zažijete dvouhodinovou meditaci určenou na uzdravení Vašeho ženství. Jelikož je počet účastnic velmi omezen, pouze na deset žen, tak tato meditace bude hodně individuální a bude opravdu hodně silná. Před samotnou meditací je přednáška o práci šamana.

SHAMAN SPIRIT
Peruánský šaman Juan Carlos Pacaya Gomez
Zabývá se tradičním šamanským léčitelstvím

https://saman-spirit.webnode.cz

Tento seminář s meditací začne v 9.30hod. konec cca v 20.00hod.
Podrobnější informace o tom co si máte sebou přinést a jak být oblečené Vám zašleme po přihlášení a zaplacení zálohy.
Záloha činí 500,- kč, celková cena semináře s meditací je 1500,-kč. V ceně jsou veškeré materiály, které k semináři potřebujete a občerstvení.
Jestliže se chcete na cokoliv zeptat, neváhejte nás kontaktovat.
POZOR JE OMEZENÝ POČET ŽEN. Jeden seminář je maximálně pro deset žen.
Pro bližší informace a přihlášení se obracejte na Boženku Tel. 725 056 009


Napsaly jste nám po semináři...

Dobrý den, děkuji Vám za sobotní seminář. Byl to pro mne úžasný , nepřenositelný zážitek, který se musí prožít.... Už teď se těším na pokračování.
Ať se Vám daří.


Dobrý den, po Vašem semináři jsem se vznášela, i když to, co jsem si u Vás uvědomila, bylo strašně těžké. Děkuji Markéto Vám i Božence. Tolik empatie a pochopení jsem snad u nikoho nezažila.
A šaman, co k němu říct. Měla jsem veliký ostych, ale je neskutečný, musím Vám dát za pravdu, že meditace s ním je nepopsatelný zážitek, který se násobí prožitkem ze semináře. Ještě teď z té soboty s Vámi čerpám. Velký obdiv a díky Vám všem třem.


Neskutečný zážitek
Markéta a Boženka se výborně doplňují, energie, empatie, pochopení a laskavost od nich je neskutečná. Vše vysvětlují tak, že i přes obavy, že o tomto tématu nic nevím, jsem pochopila vše. Automatické kresby jsem se bála, ale zvládla jsem ji až jsem byla sama překvapená. Mantry, tancování, ženský kruh, pocit že se vznáším, to vše hluboký a nezapomenutelný zážitek.
Šaman fantastický a charismatický člověk, poprvé jsem meditovala, poprvé kouřila tabák.
Holky, tohle chci zažít ještě jednou. Moc Vám děkuji.

Dobrý den, musím říct, že mi Váš seminář velice pomohl. Připadala jsem si jako blázen, když jsem brečela a vy jste mi s pochopením vysvětlovala, že nic z toho, co cítím, není špatné. Poprvé v životě jsem cítila, že za to co se mi stalo se nemusím stydět.  Děkuji za to co děláte.


Osobně jsem nevěděla do čeho jsem se to nechala uvrtat, odmítla jsem si vytvářet domněnky tím, že bych si obstarávala nějaké informace a přišla jsem tedy k vám bez nějakého povědomí co mě vlastně čeká. Přesto jsem ale přeci jen očekávala větší a především vzdušnější a prosvětlenější prostor. Díky Vašemu přístupu jsem se u Vás ale nakonec cítila příjemně. Samotný seminář byl pro mě velice přínosný, našla jsem odpovědi na otázky, které mě trápily a zároveň díky prodělanému psychickému vypětí jsem si docela pěkně provětrala hlavu, což se hlavně projevilo příjemným spaní až do zazvonění budíku, to jsem už dlouho nezažila. Takže Vám chci ještě jednou poděkovat.


Nejsilnější seminář, který jsem kdy zažila. Profesionální přístup od obou dam. Individuální přístup ke každé z nás. Děkuji

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky